Garantii, pretensioonide esitamise aeg ja vaidlused
Droon.ee (Meridein OÜ) vahendab müüdavale kaubale tootja garantiid. Garantii annab ostjale garantiitähtajal õiguse nõuda asja tasuta parandamist või asendamist. Garantii kehtib Eesti Vabariigi territooriumil.
Pretensioonide esitamise aeg ja tootegarantii on 2 aastat alates tellimuse vormistamisest. Seejuures tuleb arvestada, et kui kaubal ilmneb puudus 6 kuu jooksul peale selle ostmist, siis eeldatakse, et need olid olemas juba kauba ostmise ajal, kui müüja ei tõesta vastupidist. Peale 6-kuise perioodi möödumist kauba ostust tuleb tarbijal endal tõestada, et tegemist on tootmisveaga, mitte tarbija enda valest kasutamisest tingitud defektiga.
Vaidlused püütakse lahendada läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel lahendatakse vaidlused kohtu korras Eesti Vabariigis kehtivate õigusaktide kohaselt kohtus. Tellijal on Lepingust tulenevate vaidluste kohtuväliseks lahendamiseks õigus pöörduda Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti poole. Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti poole pöördumise õiguse kasutamine ei võta Tellijalt õigust pöörduda vaidluse lahendamiseks kohtu poole. Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti aadress on Endla 10a, 10122 Tallinn.
Juhised LiPo aku kasutamiseks
- Enne akude kasutamist palun tutvuge juhistega. Meridein OÜ ei vastuta tootele tekitatud vigastuste eest, mis on tekkinud vale kasutamise tagajärjel.
- Liitium-polümeer akusid võib laadida konstantse pinge ja konstantse võimsusega vastavalt aku parameetritele.
- Ülelaadimine liiga suure pinge ja voolu korral, hävitab aku.
- Kaitske akut mehaaniliste vigastuste eest (põrutamine, painutamine, torked).
- Ärge kunagi üritage avada liitium-polümeer akut.
- Ära kasuta vigastatud või lekkivat akut.
- Mitte mingil juhul ärge lühistage akut ja alati jälgige õiget polaarsust.
- Kaitske akusid üle 65 ° C kuumuse eest, asetage eemal kuumadest objektidest.
- Enne ladustamist (näiteks talvel) tuleb akut laadida umbkaudu poole mahutavuse peale.
- Aku sisu on kahjulik nahale ja silmadele.
- Kui sisu satub nahale, puhastage rohke veega.
- Kui sisu satub silma, puhastage rohke veega ja pöörduge arsti poole.
Akut tuleb säilitada pooltäis olekus. Aku hoiustamine tühjaks või täis laetuna toob kaasa selle enneaegse hävimise. Uued akud on pooltäis.
DJI toodete garantii/remont:
- Uus soetatud toode läheb tootjapoolse garantii alla juhul, kui seadmel on peale ostu karbist välja võttes tarkvaraline, füüsiline või tehniline vigastus. Defektist tuleb teada anda esimesel võimalusel 14 päeva jooksul. Meridein OÜ vahetab toote võimalusel koheselt uue vastu juhul, kui toode on täiskomplektne ja terve.
- Kasutatud toode võib minna tootjapoolse garantii alla kui seadmel on tarkvaraline viga või tootel on füüsiline/tehniline vigastus, mille võib põhjustada tootjapoolne defekt. DJI komponentide garantiivahemike kohta saab rohkem infot siit: https://www.dji.com/ee/service/policy#warranty_period
- Kui tootel esineb tootjapoolne defekt, mis käib garantii alla siis remonditakse/hooldatakse toodet vajalike vahendite olemasolul kohapeal.
- Toode saadetakse tagasi tootjale, kui kohapeal ei ole võimalik viga likvideerida või vea põhjused on ebaselged.
- Kui tootel on füüsiline või tarkvaraline vigastus, mis ei tulene tootjast, rakendub defekteerimine 38€ (sisaldab KM). Toote remonti ei teostata enne, kui seadme omanik on vastava hinnapakkumise saanud ja selle kinnitanud. Remondi kohta loe täpsemat infot siit: https://droon.ee/drooniremont/
Kiireim viis lahenduse leidmiseks, on toimetada defektne/remontivajav toode Meridein OÜ remondikeskusesse, mis asub Droon.ee esinduspoes aadressil Villardi 22, Tallinn, Harju maakond, 10136.
Oleme avatud: E-R 10.00-18.00, L 10.00-15.00, P SULETUD
Miks osta Droon.ee’st
- Suurim teenuste ja kaubavalik ning parimad hinnad
- Igakuised pakkumised ja kampaaniad
- Oleme paindlikud ja aitame Teil osta – küsi personaalset pakkumist!
- Usaldusväärne ja tuntud kaubamärk – Suurim droonipood Eestis
Juhul, kui tellimisel tekib küsimusi või vajate professionaalset nõu, helistaga julgelt meie klienditeeninduse numbril 5835 1267 või saatke küsimus info@droon.ee
Ostutingimused
1. Tingimuste ulatus ja kehtivus
1.1 Tingimused kehtivad kõigi isikute ja ostukeskkonna Droon.ee (edaspidi Droon.ee e-pood) omanik Meridein OÜ vahel, Droon.ee e-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.
1.2 Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Droon.ee e-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
1.3 Meridein OÜ on õigustatud Droon.ee e-poe arengust tulenevalt ning e-poe parema ja turvalisema kasutamise huvides käesolevaid tingimusi ja hinnakirja muutma ning täiendama.Tingimuste ning hinnakirja muudatustest ja täiendustest teatatakse interneti lehekülje www.droon.ee kaudu. Tingimuste ja hinnakirja muudatused ning täiendused jõustuvad vastava muudatuse või täienduse avaldamisest interneti leheküljel www.droon.ee. Kui Te edastasite oma tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse Teie ja Meridein OÜ vahel tekkinud õigussuhtele Teie poolt tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimusi, v.a kui seaduses või käesolevates tingimustes on ette nähtud teisiti.
2. Hinnad
2.1. Droon.ee e-poe hinnad kehtivad arve tähtajalise tasumise puhul vastavalt punktis 4 sätestatule.
2.2. Kõik hinnad sisaldavad käibemaksu 20%.
3. Ostukorv ja tellimuse vormistamine
3.1. Ostukorvis olevate toodete arvu võite muuta. Samuti võite muuta toote tellitavat kogust. Tellimuse vormistamise jätkamiseks klikkige lingile „Maksmine”.
3.2. Teid suunatakse edasi maksmise valikutesse, kus teil on võimalus luua endale konto või siis konto olemasolul sisse logida. Tellimust saab esitada ka ilma kontota.
3.3. Olge tellija andmete ja tellimuse kinnituse lehekülgedel olevate lahtrite täitmisel tähelepanelik, sest selle informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie poolt ostetud toodete kiire ja häireteta kohaletoimetamine.
3.4. Toodete müügileping loetakse sõlmituks (Lepingu jõustumine) pärast tellimuskinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest Meridein OÜ arvelduskontole.
3.5. E-poes sooritatud tellimuste töötlemine toimub tööpäevadel (E-R kl 10.00-18.00).
4. Toodete eest tasumine
4.1. Makse sooritamiseks valige tellimuse vormistamise leheküljel endale meelepärane makseviis.
4.2. Toodete eest saate tasuda:
1) internetipanga kaudu. (Swedbank, AS SEB Pank, Danske Bank, LHV pank, Nordea ja Krediidipank)
2) on võimalik taotleda järelmaksu. Järelmaksu saab taotleda, kui vajutate toote kõrval olevale järelmaksu kastile.
3) krediitkaardiga (Visa või MasterCard)
4.3. Tellimus vormistatakse ja tarnitakse 100%-se ettemakse puhul.
5. Toodete kohaletoimetamine ja üleandmine
5.1. Peale lepingu jõustumist vastavalt tingimuste punktile 3.4. toimetatakse tooted Teile kohale, vastavalt Teie poolt tellimuse vormistamisel valitud viisil.
5.2. Tooted koos eestikeelse tooteinfoga ja muude toodete juurde kuuluvate dokumentidega toimetatakse kohale toote kirjelduses määratud tähtaja jooksul. Laosolevate kaupade tarne on Eesti piires üldjuhul 3-5 tööpäeva.
5.3. Juhul, kui Teie poolt tellitud toodet ei ole laos ja see tuleb spetsiaalselt tarnijalt tellida ning on ilmne, et toote kohaletoimetamine toote kirjelduses määratud tarnetähtaja jooksul ei ole võimalik, ning muudel juhtudel, kui toodete tähtaegne kohaletoimetamine ei ole võimalik asjaoludel, mille eest Meridein OÜ ei vastuta, teatame sellest Teile Teie poolt tellimuse vormistamisel teatatud kontakttelefoni või elektronposti teel 2 tööpäeva jooksul arvates Lepingu jõustumisest vastavalt Tingimuste punktile 3.4. ning ühtlasi anname teada Teie poolt tellitud toote kohaletoimetamise tähtaja. Juhul, kui Te kaotate toote kohaletoimetamise pikema tähtaja tõttu huvi toote ostmise vastu, on Teil õigus oma tellimus tühistada (vt täpsemalt punktidest 6.1. ja 6.3.) ning Teie poolt tasutud summa (koos transpordi maksumusega) tagastatakse Teile.
5.4. Tooted toimetatakse Teie poolt tellimuse vormistamisel märgitud aadressile. Sihtkoha hilisem muutmine on võimalik, võttes ühendust Droon.ee e-poega, lisandub lisatasu.
5.5. Palun jälgige tellimuse vormistamisel esitatavate kontaktandmete õigsust vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. Meridein OÜ ja kullerfirma ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Teie poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.
5.6. Palume Teil vigastatud pakendiga tootest teatada elektronposti aadressile info@droon.ee või Droon.ee kontakttelefonile 5835 1267. Kullerfirma poolt vigastatud pakendiga toode asendatakse, pärast ekspertiisi. Juhul, kui Te seda ei tee ei vastuta me.
- defekti eest, mis on põhjustatud tootja poolt;
- komplekti kuuluvate osade puudumise eest, mida on võimalik märgata peale vaadates.
6. Tellimuse tühistamine ja toote tagastamine
6.1. Teil on õigus peale toodete eest tasumist, kuid enne toodete kohaletoimetamist oma tellimus tühistada, saates Droon.ee elektronposti aadressile info@droon.ee vastavasisulise teate koos tellimuse numbriga ning oma arvelduskonto numbriga või helistades Droon.ee kontakttelefonil 5835 1267.
6.2. Kõikidele Droon.ee e-poest ostetud toodetele kehtib tagastusõigus 14 päeva. Ostjal on VÕS § 56 lg 1 alusel õigus tagastada või välja vahetada kaup muu toote vastu põhjust avaldamata 14 päeva jooksul alates kauba üleandmisest. Selleks peab ostja tegema Müüjale vastavasisulise avalduse (avalduses märkida ostja nimi, ostukuupäev, arvelduskonto number ning tellimuse nr.) e-maili teel info@droon.ee ning tagastama seejärel Droon.ee e-poele tellitud kauba. Vastavalt VÕS § 56 lg 25 tõendab lepingust taganemist tarbija.
6.3. Tellimuse tühistamisel punktis 6.1 sätestatud juhul või tellimusest taganemise korral punktis 6.2 sätestatud juhul tagastatakse raha kauba eest, muu hulgas tarbija kantud asja kättetoimetamise kulud, samale arvelduskontole, millelt tasuti kauba eest. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. Kui tarbija on sõnaselgelt valinud Droon.ee pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Meridein OÜ tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
6.4. Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud või kahjustatud ning peab olema originaalpakendis. Et veenduda asja olemuses, omadustes ja toimimises, peaks tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks tavapäraselt seda teha poes. Taganemisõiguse kasutamiseks ja tagastamise korral hüvitise maksmise vältimiseks tuleb tootepakend avada ettevaatlikult, seda kahjustamata. Tagastatav toode peab olema komplektne (sisaldama kõiki tootepakendis sisaldunud esemeid). Kui toode on ostetud kampaania korras, kus kaubale on lisatud veel mõni toode, tuleb Teil tagastada kogu komplekt (ehk siis kõik tooted). Kui toote kasutamiseks on vaja see tootja süsteemides esmalt aktiveerida või registreerida, siis peale toote aktiveerimist või registreerimist seda enam tagasi ei võeta, kuna toodet pole võimalik enam uueväärseks tagasi pöörata.
6.5. Teil tuleb kanda lepingu esemena üleantud kauba tagastamisega seotud otsesed kulud, kui pooled ei ole kokku leppinud teisiti.
6.6. Kui tagastatav toode (ja toote pakend) on halvenenud ja halvenemine on põhjustatud asjaoludest, mis ei ole tingitud Meridein OÜ’st ning toote mittesihipärase kasutamise tulemusena, on Meridein OÜ’l õigus tasaarvestada toote väärtuse vähenemine Teie poolt toote eest tasutud ning Teile tagastamisele kuuluva summaga. Tasaarvestamiseks saadab Meridein OÜ Teile tasaarvestamise avalduse Teie poolt tellimuse vormistamisel teatatud e-posti aadressile. Juhul, kui Te ei ole nõus tasaarvestamise teates näidatud väärtuse vähenemisega, on Teil õigus kaasata toote väärtuse vähenemise kindlakstegemiseks sõltumatu ekspert. Ekspertiisiga seotud kulud jagatakse pooleks Teie ja Meridein OÜ vahel, v.a juhul, kui ühe poole seisukoht osutub ilmselt põhjendamatuks. Sellisel juhul kannab ekspertiisiga seotud kulud pool, kelle seisukoht osutus ilmselt põhjendamatuks.
7. Pretensiooni esitamise õigus ja nõuetele mittevastavate toodete tagastamine
7.1. Meridein OÜ vastutab toodete nõuetele mittevastavuse ja puuduste eest vastavalt võlaõigusseadusele, pretensioonide esitamise aeg on eraisikul 2 aastat ja juriidilistel isikutel 6 kuud arvates toodete üleandmise hetkest. Tarbijale müügi puhul eeldatakse, et kuue kuu jooksul asja ostjale üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas asja üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega.
7.2. Ostja peab teatama asja lepingutingimustele mittevastavusest müüjale mõistliku aja jooksul pärast seda, kui ta asja lepingutingimustele mittevastavusest teada sai või pidi teada saama. Tarbijalemüügi puhul peab tarbija teatama asja lepingutingimustele mittevastavusest müüjale kahe kuu jooksul pärast seda, kui ta sai mittevastavusest teada.
7.3. Meridein OÜ ei vastuta:
1) Teie süül toote halvenemise/kahjustumise eest.
2) Puuduste eest, mis on tekkinud toote mittekorrapärase kasutamise tagajärjel.
3) Toote normaalse füüsilise kulumise eest tavalise kasutamise korral.
7.4. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduse korral on Teil õigus nõuda toote asendamist nõuetele vastava ja puudusteta toote vastu või taganeda tellimusest ja tagastada nõuetele mittevastav toode Meridein OÜ kulul.
7.5. Pretensiooni esitamise korral kannab esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale asja parandamisega või asja asendamisega seotud kulud, eelkõige veo-, posti-, töö-, reisi- ja materjalikulud alati Meridein OÜ. Järgneva 1,5 aasta jooksul kannab vastavad kulud Meridein OÜ üksnes juhul, kui pretensioon oli õigustatud.
7.6. Nõuetele mittevastava toote tagastamise korral kantakse toote eest tasutud summa (koos transpordimaksumusega) Teie poolt näidatud pangakontole hiljemalt 14 päeva jooksul arvates tellimusest taganemise ja toote tagastamise soovi kohta teate saamisest.
7.7. Lisaks pretensioonide esitamise õigusele on Teil ka muud seadusest tulenevad õigused õiguskaitsevahendite kasutamiseks.
7.8. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
8. Vastutus ja vääramatu jõud
8.1. Meridein OÜ vastutab Teie ees ja Teie vastutate Meridein OÜ ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
8.2. Meridein OÜ ei vastuta Teile tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Meridein OÜ ei saanud mõjutada ning mille saabumist Meridein OÜ ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).
9. Muud tingimused
9.1. Kõiki Droon.ee e-poe külastamise ja ostude sooritamise käigus Meridein OÜ-le teatavaks saanud kliendi isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot. Krüptitud andmesidekanal pankadega tagab ostu sooritaja pangarekvisiitide turvalisuse. Ka Meridein OÜ-l puudub neile juurdepääs.
9.2. Käesolevates tingimustes eraldi lahendamata küsimustes lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.
9.3. Teie ja Meridein OÜ vahel seoses Droon.ee e-poe vahendusel toodete tellimise ja ostmisega tekkinud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Teil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametisse (aadressil Endla 10a, 10122 Tallinn või e-posti aadressil avaldus@komisjon.ee) või Tallinna Linnakohtusse. Vaidluste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.
Täpsem info vaidluste kohtuvälise lahendamise kohta www.ttja.ee ja www.komisjon.ee.
Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse.
10. Diskleimer
10.1 Tootepildid on illustratiivse tähendusega.
10.2 Meridein OÜ jätab endale õiguse korrigeerida toodete hindu. Antud juhul jätab Meridein OÜ endale õiguse loobuda müügist ning tagastada kliendile raha tema arvelduskontole 10 tööpäeva jooksul.
10.3 Droon.ee jätab endale õiguse loobuda müügist, kui tootega on juhtunud mõni järgnevatest probleemidest: on juhtunud inimlik eksitus hinna sisestamisel või tehniline viga süsteemis (näiteks kui 500 EUR’i maksev droon on järsku müügis 50 EUR’iga on tegemist ilmselgelt veaga. Sellest tulenevalt eeldame, et klient peaks aru saama, et tegemist on veaga ja toode ei kuulu sellise hinnaga müümisele.)
10.4 Toodete infot kontrollitakse ja täiustatakse regulaarselt. Andmed võivad olla peale teie viimast külastust uuenenud.
Antud juhul Droon.ee e-pood ei võta vastutust toote andmete õigsuses. Soovitame siiski enne ostu sooritamist võimalusel kontrollida tooteinfo täpsust meie klienditeeninduse telefonil 5835 1267.