DJI RoboMaster S1 V2

Tootekood: CP.RM.00000114.01
Läbimüüdud

Sisenege programmeerimis-, robootika- ja AI-maailma, kasutades DJI RoboMaster S1 haridusrobotit. See on lõbus ja interaktiivne praktiline robotitanker, mille ise konstrueerite ja programmeerite. Mängige mänge, täitke ülesandeid ja õppige väärtuslikke oskusi.

Kuumakse al. 19.82 / 48 kuud

Läbimüüdud

549

NB! Toode on otsas. Liituge teatisega ja me anname teile teada, kui toode on laos tagasi.
  • Ostjal on õigus kaup 14 päeva jooksul tagastada või vahetada.

  • Laos olevale kaubale kiire tarne.

  • DJI toodetele saadaval DJI Care lisagarantii.

Tarne

Tarneviisi saad valida ostukorvis.

  • Pakiautomaati

    1-2 tööpäeva

  • Kuller

    1-2 tööpäeva

Kirjeldus

46 kohandatavat osa

RoboMaster S1 on kokku pandud 46 kohandatavast komponendist. See annab teile võimaluse teha Robomaster S1 endanäoliseks, laiendades ja kohandades selle võimalusi. Kuus PWM-porti on lisatud valikuliste lisaseadmete jaoks veelgi edasiseks kohandamiseks.

RoboMaster äpp

RoboMasteri rakendus on S1 pakutavate kogemuste keskmes. See annab teile roboti juhtimise ja võimaluse programmeerida sinna uusi oskusi. Rakendus toetab iOS-, Android- ja Windows-seadmeid, näiteks nutitelefonid, tahvelarvutid ja sülearvutid. Rakenduse mitmeplatvormiline olemus võimaldab erinevatel platvormidel koos mängida, samuti kohandatud programme jagada.

AI programmeerimine + 6 tuvastusfunktsiooni

See, mida RoboMaster teha saab, on täielikult teie enda otsustada ja kuidas kuut erinevat tuvastusfunktsiooni ühendada. Need hõlmavad visuaalse ja heli tuvastamise võimeid.

  • Rea järgimine (Line Follow): looge oma lõbus ja interaktiivne rada, et S1 automaatselt järgneks teile
  • Nägemismarkerid (Vision Markers): S1 suudab ära tunda kuni 44 visuaalset märgistust, näiteks numbreid, tähti ja erimärke, ning reageerida neile
  • Järgige (Follow): saate anda S1-le võimaluse jälgida ja jälgida inimest tema vaateväljas
  • Plaksutamine (Clap): programmi reageeringud helisignaalidele, mis põhinevad muutuval rütmil ja plaksude kogusel
  • Käeliigutused (Hand Gestures): S1 suudab reageerida hulgale füüsilistele käeliigutustele
  • S1 robotid (S1 Robots): teie S1 tunneb ära teised S1 robotid ja teeb teie programmeerimise põhjal kohandatud liigutusi

Tee meisterlikkusele

Projekteerimismõtte edendamiseks mõeldud projektipõhiste kursuste ja ülesannete seeria on loodud, et teid teha algajast eksperdiks.

RoboAkadeemia

RoboAkadeemiasse kaasatud videoõpetused on mõeldud kõikehõlmavate juhiste saamiseks RoboMaster S1 juhtimiseks. Need on mõeldud ka lõbusaks ja huvitavaks viisiks füüsika, matemaatika ja põhiprogrammeerimise paremaks mõistmiseks.

Scratch & Python

S1-le saab programmeerida erinevaid võimeid, et seda oma maitse järgi kohandada. Algajatele on Scratch 3.0 programmeerimiskeel, mis sobib suurepäraselt loogilise kodeerimise kontseptsioonide õppimiseks visuaalse, plokkidel põhineva kasutajaliidese abil. Edasijõudnumate programmeerijate jaoks toetab RoboMaster S1 ka laialdaselt kasutatavat Pythoni keelt.

Madala latentsusega HD FPV + 2-teljeline Gimbal

Kasutades madala latentsusega 1080p / 720p võimlemiskaamerat, saate sõidu ajal ja mängude ajal nautida esmapilgul vaadet toimingule. Kaamera on laiendatud vaatevälja jaoks kinnitatud 2-teljelise kinnitusklambri külge, millel on 540 ° suuna ja 65 ° kalle. Teie voogesituse video sujuva ja stabiilsena hoidmiseks töötab pöördkeha harjadeta mootoril, mis töötab koos IMU ja kohandatud algoritmidega, et hoida vibratsiooni kontrolli täpsus täpsusega ± 0,02 °.

Sisseehitatud lõhkaja (blaster) + mängurežiimid

Sisseehitatud lõhkaja kasutab LED-tulesid sihtmärkide ja vastaste jälgimiseks erinevates mängurežiimides, tulistades kas infrapunakiiri või füüsilisi mittetoksilisi geelihelmeid. Helmeste punker mahutab korraga umbes 430 helmeid. Heliefektide ja tagasilöögi kaasamine tulistamisel aitab teid elamusesse sukeldada. Täiendava ohutuse tagamiseks on S1-l piirangud tulistamiskiirusele ja -nurgale.

Lõhkajat saab kasutada erinevates mängurežiimides ja teie S1 reaktsioone mängu ajal saab täiendada kohandatud kodeerimisega, näiteks “Löö ja jookse”, kus saate teha S1 pöörde ja vasturünnaku automaatselt, kui see on tabatud.

Siin on nimekiri mängurežiimidest, mida saate S1-ga nautida

  • Sihtpraktika ja võistlussõit (Target practise & Target race): üksikmängurežiimid, mis nõuavad visuaalsete märgiste skännimist S1-ga ja kas laskmist või võistlemist märgisest märgiseni
  • Võistlus (Race): mitme mängija režiim, kus mitu S1-robotit võistlevad visuaalsete märgiste võimalikult kiire skännimiseks
  • Kõigile vaba (Free-for-all): mitme mängijaga režiim, kus mitu S1-robotit kasutavad integreeritud lõhkajat (blasterit), et tulistada üksteise järel geelihelmeid või infrapunakiiri. Eelise saamiseks võib kasutada täiendavaid mõistatusboonuseid. Nende hulka kuuluvad pearinglus, elektromagnetilised häired, ülikiire kiirus ja hävitamatus

Arukas andur

Kuus intelligentset soomuspaneeli ümbritsevad robotit ja on loodud löökide tuvastamiseks teie RoboMaster S1-ga lahingus käies. See suudab tuvastada sissetuleva geeliraua laskemoona infrapuna- või füüsilisi lööke. Tabamused registreeritakse ja edastatakse mängu ajal reaalajas. Mitmed LED-tuled lõhkaja külgedel lülituvad pärast lööke ükshaaval välja, andes teile visuaalse tulemuse / kahjustuse.

4WD kahesuunaline liikumine

Kohandatud mootoril M3508I on integreeritud FOC ESC ja väljundmoment kuni 250 mN-n. Lineaarsed Halli efekti andurid aitavad teil nelikveoga esivedrustust täpselt juhtida. Igal neljal Mecanumi rattal on 12 rulli, mis võimaldab RoboMaster S1-l saavutada igasuunalist liikumist.

    Seotud tooted ja tarvikud

    Seotud tooted

    Internet Explorer Icon

    NB! Microsoft on loobunud Internet Exploreri arendamisest ning sellele uuenduste tegemisest ja ei soovita antud internetibrauserit turvanõrkuste tõttu kasutada. Internet Explorer ei toeta enam uusi võrgustandardeid ning antud veebilahendus ei tööta siinses brauseris korrektselt.