Kiire ja vastupidav 2S LiPo-ga ühilduv ARRMA® GRANITE ™ 4X4 MEGA RTR on valmis igal maastikul täiskiirusel põrutama. Sellel versioonil on uus varustus, mis suurendab niigi muljetavaldavat jõudlust ja vastupidavust.
Monster truck sisaldab nüüd ka saatjat Spektrum ™ SLT3 ™ ja vastuvõtjat SLR300. Saatja on ergonoomiliselt kavandatud pikkadeks sõitudeks ning sellel on vahtratas täpseks juhtimiseks ning parem käepide ja päästikutunne. Uuel puldil saab gaasipiiranguks seada 50% või 75%, kuni nad on valmis kasutama kogu kiiruse potentsiaali. SLT3 ™ ühildub Tactic® SLT ™ vastuvõtjatega, et juhtida teisi teile kuuluvaid RTR-sõidukeid, ning sisaldab ka kolmandat kanalit, et juhtida lisavarustust, näiteks tulesid ja vintse mudelitel, millel neid on.
See säilitab ARRMA®-i inseneride poolt täiusliku modulaarse disaini, mis hõlbustab komponentide juurdepääsu ja hooldust. Parema mustusehaldusega toitemoodul koosneb MEGA 550 mootorist, mootoriplaadist, siduri komplektist ja käigukastist. Toitemooduli saab raamilt eraldada tervikuna, eemaldades vaid ühe kruvi. Kui toitemoodul on eemaldatud, saab siduri hõlpsasti reguleerimiseks kätte, võttes välja kolm kruvi, mis kinnitavad käigukasti. Ülekandearvu saab peenhäälestada.
Puldiauto raami külge keeratud kaheosaline liist on elektroonikamoodul, mis sisaldab veekindlat vastuvõtukasti, servokinnitust ja ESC-salve. SLR300 vastuvõtja kinnitatakse vastuvõtja kasti sisse, et kaitsta mustuse ja niiskuse eest. Ülikompaktne ESC keeratakse mooduli ülaosasse, võimaldades kiiret juurdepääsu sisse / välja lülitile, samal ajal kui servo paigaldatakse küljele. Kõiki kolme komponenti saab eemaldada koos, kiiresti ja lihtsalt..
Esi- ja tagakaane vabastamiseks tuleb eemaldada ainult kaheksa kruvi. Seejärel saab toitemooduli lahti ühendada, võimaldades diferentsiaalse juurdepääsu jaoks käigukasti korpuseid pöörata. GRANITE ™ 4X4 MEGA RTR on varustatud harjadeta, silikoon-O-rõngastega 37T 1.35mod diffidega. Suured hammasrattad taluvad tohutut pöördemomenti ja sisemise metalli hammasrattad on valitud töökindluse tagamiseks põrutuste juures.
Selle täistööajaga 4WD jõuülekanne kasutab tugevaid eesmisi, tagumisi ja keskjoonelisi teleskoopvedusid. Lihtne, töökindel ja reageeriv roolikomplekt täiendab ülimalt usaldusväärset ajamit ja sisaldab sisseehitatud servosäästjaga servosarve. GRANITE ™ 4X4 MEGA RTR sisaldab veekindlat Spektrum™ SPMS650 digitaalservot, mis tagab 20% suurema pöördemomendi kui eelmise versiooni ADS-5 servo.
Isejooksvad, õliga täidetud amortisaatorid, silikoonist O-rõngastega, kasutavad lihtsaks hoolduseks ja hämmastavaks käsitsemiseks proovitud ja testitud mähisega disaini. Nende innovaatilisel varraste otsal on lisakindluseks vormitud vedru. Kõrged raamikaitsed piiravad raamivanni sattunud mustuse ja prahi hulka. Löökide neelavad aasad hoiavad eesmise ja tagumise kaitseraua raami külge kinnitatud, pakkudes kaitset raskete löökide eest.
Tugevad, mitme kodaraga mustad MT-rattad koos dBoots® Fortress ™ MT-rehvidega annavad GRANITE ™ 4X4 MEGA RTR-le tõhusa haarduvuse peaaegu igas maastikul. Konksu ja kinnitusega kinnitusega saab kasutada mitut tüüpi akut, alates 6-rakulistest NiMH-pakkidest kuni 2S-plokkideni. Selle versiooniga on kaasas Dynamite® 3300 mAh 8,4V 7-rakuline Speedpack® 2 Hump NiMH aku, mis tagab 35% suurema tööaja võrreldes eelkäija 2400mAh akuga.