DJI Care

Korduma kippuvad küsimused

DJI Care

1. Mis on DJI Care?
DJI Care on teenus, mis katab DJI õhusõiduki, gimbali või kaamera kahju, mis tekib tavakasutuse käigus. Kui kahjud tekivad normaalse kasutamise käigus ja DJI Care kehtivusajal, siis katab kõik remoniga seotud kulud DJI.

2. Kuidas saab DJI Care’i osta?
DJI Care’i saab osta ametlikust DJI poest. Järgige ekraanil kuvatavaid juhiseid tellimuse protsessil. DJI Care aktiveerimiskoodid on võimalik osta ka oma kohaliku edasimüüja või volitatud edasimüüja käest.

3. Kas DJI Care’il on omavastutus?
Ei, DJI Care’l ei ole omavastutust. DJI Care on õhusõiduki hooldusteenus, mitte kindlustusteenus, mis tähendab, et õhusõidukit saate remontida tasuta nii kaua, kui remondi maksumus ja õhusõiduki seisund vastab DJI Care’i kehtivustingimustele.

4. Kui mul on kehtuv DJI Care, kas pean tasuma remondikulud? 
Ei, DJI Care on seotud drooni seerianumbriga(S/N), mis tähendab, et remondikulud arvestatakse maha DJI Care’i katte summast. Mingeid täiendavaid lisamakseid teha vaja ei ole.

5. Kui droon on garantiiremondis, kas remondikulud lähevad maha DJI Care’i katte summast?
Kui õhusõiduki remonttööde maksumuse katab DJI vastatavalt garantiitingimustele, siis ei arvata midagi maha DJI Care’iga kaetud summast.

6. Kui kiiresti pärast ostu hakkab kehtima DJI Care?
DJI Care hakkab kehtima kohe peale ostu, kui ostate selle eraldi (droonist). Kui te ostate DJI Care’i uhiuuele droonile (koos drooniga), siis hakkab DJI Care kehtima kahe päeva möödudes, peale kauba välja saatmist.

7. Kui saadan drooni, mis on kaetud DJI Care’iga, remonti, kas pean tasuma postikulud?
Kui saadetis saabub DJI Care’i katvusalast, siis katab transpordikulud DJI. Kui te asute väljaspool DJI Care katvusala, siis peate tasuma ise transpordikulude, tollimaksude ja muude kulude eest.

8. Kus piirkonnas on DJI Care saadaval?
Hetkel on DJI Care saadaval USAs, Kanadas, Euroopa Liidu riikides, Ühendkuningriigis ja Mandri-Hiinas. Tulevikus võib DJI Care’i katvusala laieneda.

9. Mis vahe on DJI Care’il ja DJI tootegarantiil? Kas DJI tootegarantii on kehtetu ilma DJI Care’ita?
Toote garantiiremont on teenus tootja poolt, kui tootel ilmnevad valmistusdefektid. DJI Care on teenus, mis katab kahjud, kui need esinevad DJI droonil, gimbalil või kaameral, mis on tekkinud kasutaja süül tavakasutuse käigus. DJI standardne tootegarantii kehtib igal juhul, ka ilma DJI Care’ita, kuid DJI Care võib oluliselt vähendada remondikulusid, kui tegemist pole garantiiremondiga.

10. Mida hõlmab endas DJI Care?
DJI Care hõlmab endas drooni, gimbali või kaamera vigastusi, mis on tekkinud kukkumisel või kokkupõrkel, mille on põhjustanud drooni käitaja. DJI pakub tasuta remonti, kui seade on saadetud DJI-sse DJI Care’i kehtivuse ajal. Aksessuaarid nagu pult, propellerid, aku ja laadija ei kuulu DJI Care’i alla.

11. Kui pikk on DJI Care kehtivusaeg?
DJI Care kehtib ühe aasta. Kui soetada DJI Care’i eraldi (st pärast drooni ostu), siis kehtivusaeg algab koheselt. Kui soetada DJI Care’i koos uue drooniga, siis algab kehtivusaeg kaks päeva peale drooni tarnimist.

12. Kas DJI Care on saadavaI toodetele peale Phantom 4, Inspire 1 sarja, Phantom 3 ja Mavic-seeria?
Praegu kehtib DJI Care ainult Phantom 4, Inspire 1 sarja, Phantom 3 ja Mavic seeriale. DJI Care teistele toodetele saab olema saadav tulevikus.

13. Kust ma leian drooni seerianumbri ja gimbali seerianumbri?
Phantom 4 seerianumber asub akukorpuse siseküljel. DJI Care’i soetamisel on vaja ainult drooni seerianumbrit.
Inspire 1 seerianumber on drooni “sabal” ja gimbali seerianumber gimbali peal.
Phantom 3 droonide seerianumber asub drooni põhja all ja gimbali seerianumber gimbali kinnitusplaadil.

14. Mitut remonti hõlmab DJI Care?
DJI Care ei piira remontide arvu. Drooni saab remontida seni  kuni kogusumma remontide eest ei ületa DI Care’iga kaetud summat, välja arvatud juhul, kui õhusõiduk on täiesti katki.

15. Kas saan uuendada DJI Care’i, kui see kaotab kehtivuse? Mitu korda on võimalik osta DJI Care teenust oma droonile?
Ei saa. Praegu saab iga drooniga siduda vaid ühekordse DJI Care teenuse. Teenust ei ole võimalik pikendada pärast selle kehtivuse lõppemist.

16. Kas DJI Care on seotud drooni algse omanikuga, kes ostis teenuse?
Ei ole. Õhusõiduki omanik võib muutuda, kuid õhusõiduki seerianumbrit lepingus muuta ei saa.

17. Andsin mulle kuuluva õhusõiduki kellegile teisele. Kas saan edasi anda ka DJI Care’i?
Jah. Õhusõiduki omanik võib muutuda, kuid drooni seerianumber, mis on seotud lepinguga, muutuda ei saa. DJI ei võta vastutust võimalike vaidluste üleviimise tõttu.

18. Miks pole võimalik osta DJI Care teenust hiljem kui 48 tundi peale drooni aktiveerimist?
Kui.drooni aktiveerimisest on möödas üle 48 tunni, ei saa me enam kindlaks teha selle seisundit.

19. Kaotasin oma elektroonilise lepingu, seega ma ei tea oma lepingu numbrit. Kuidas ja kas saan ikkagi kasutada remonditeenust?
Palun edasta oma õhusõiduki või gimbali seerianumber meile. Selle järgi saame kontrollida, kas droon ja gimbal on kaitstud DJI Care’iga. Kui kahju kuulub teenuse katvusalasse, siis ei tule remondi eest tasuda.

20. Kas DJI Care teenus on ka rahvusvaheline (näiteks ostsin DJI Care teenuse USAst, kuid tahan parandada oma toodet Euroopa Liidu riigis)?
Ei, momendil kehtib DJI Care ainult selle soetamisel valitud regioonis. Küll aga ei pruugi see olla tingimata sama regioon, milles droon on ostetud. Näiteks võib drooni osta USAst, kuid DJI Care’i kehtivusalaks valida Euroopa. Sellisel juhul teostab USA DJI esindus drooni garantiiremonti, kui DJI Care’i pakub Euroopa esindus.

21. Toode, mille ostsin, asendati. Kas DJI Care kaotab siis kehtivuse? Või saab seda üle viia?
Kui te soovite asendada toodet pärast ostmist, siis tuleks teavitada DJI töötajaid sellest, et te olete ostnud ka DJI Care teenuse. DJI tehniline tugi  djicare@dji.com annab nõu, kuidas DJI Care teisele droonile üle viia. DJI Care hakkab taas kehtima kahe tööpäeva jooksul.

22. Kas saan tagastada või asendada oma DJI Care teenust?

Üldjuhul DJI Care asendamisele või tagastamisele ei kuulu, välja arvatud erandjuhud.

Erandid:

1)  DJI Care’i tühistamist võib taodelda juhul, kui drooni on võimalik DJI-le tagastada vastavalt tagastamistingimustele. Kui droon on tagastatud, tuleb aadressile djicare@dji.com saata ostuarve või -kviitungi koopia; tõend, et droon on DJI-le tagastatud ning drooni ja gimbali seerianumbrid.

Märkus: Kui õhusõidukit ei tagastata, siis DJI Care teenust pole tühistada võimalik.

2) Kui droon on ära lennanud (flyaway) või droonil on parandamatud veekahjustused, siis on võimalik siduda DJI Care’i olemasolev leping uue ostetava drooniga. Vana drooni ja gimbali seerianumbrid palume saata aadressil djicare@dji.com ja need lisatakse olemasolevasse DJI Care’i lepingusse.

Märkus: Soetatud DJI Care’iga seotud drooni ja gimbali seerianumbreid pole võimalik hiljem muuta.

23. Mida ei korva DJI Care?

1) Kaotatud või osaliselt kadunud droon ja tarvikud.
2) Varastatud või maha unustatud droon ja tarvikud.
3) Kahju, mis on tekkinud ebasobivates lennutingimustes lennates.
4) Igasugune remont, mis on seotud veekahjustustega.
5) Remondi tasud akudele, propelleritele, puldile või muudele tarvikutele.
6) Tahtlikult tekitatud kahju.
7) Kriimud ja korpuse kahjustused, mis ei mõjuta drooni lennuomadusi.
8) Otsene või kaudne kahju, mille põhjustas vääramatu jõud (force majeure).
9) Kahju, mis on tekkinud väljaspool DJI Care’i kehtivusaega.
10) Kaudne kahju ja / või saamata jäänud kasum.
11) Tehnilistest modifikatsioonidest tulenevad võimalikud lisakulud.
12) Drooni poolt põhjustatud kehavigastused ja/ või varaline kahju.
13) DJI Care’ga seotud kohtukulud.

Näitan kõiki 12 tulemust