DJI Care Pro (DJI Ronin 4D-6K)

Laos

Nautige loomist suurema meelerahuga

Pakub 2-aastast terviklikku teenindust, sealhulgas tehnilist abi ning DJI tehniliste ekspertide remondi- ja hooldustööd, mis annab teile meelerahu, et saaksite rohkem aega veeta
keskendudes loovusele ja inspiratsioonile.

Kuumakse al. 28.21 / 60 kuud

Saadaval järeltellimisel

899

899

Kuumakse alates 89.9 €

  • Ostjal on õigus kaup 14 päeva jooksul tagastada või vahetada.

  • Laos olevale kaubale kiire tarne.

  • DJI toodetele saadaval DJI Care lisagarantii.

Tarne

Tarneviisi saad valida ostukorvis.

  • Pakiautomaati

    1-2 tööpäeva

  • Kuller

    1-2 tööpäeva

Kirjeldus

Piiramatu arv remonditöid

Katvuse limiit 6.999 € 2 aasta jooksul. Veekahjustused, kukkumiskahjustused ja muud õnnetused on kõik kaetud
piiramatu arvu tasuta remonditöödega katvuse limiidi piires.

Tehase hooldus

Kaks tehasehooldusteenust, mis hõlmavad osade testimist, püsivara värskendusi ja õrnade osade asendamist koos
ametlik hooldusaruandega.

GLOBAALNE TEENUS JA TUGI

Pärast toote kõlblikuse kinnitamist saate juurdepääsu remonditeenustele DJI volitatud remondikeskustes üle maailma.

* Rahvusvaheline garantiiteenus on saadaval ainult DJI toodetele, mis on ostetud ametlikest DJI kauplustest või DJI volitatud edasimüüjatelt. Remonditasud kehtivad vastavalt kohalike remondikeskuste eeskirjadele.

Tasuta kohaletoimetamine

DJI katab saatmiskulud mõlemas suunas igal ajal, kui toode on saadetud tagasi remonti.

Eksklusiivne teenindus

DJI Care’il on pakkuda eksklusiivseid tehnilise teeninduse kanaleid, sealhulgas veebivestlus ja kõnetugi.

* DJI Care Pro teenuse saamiseks minge DJI ametliku kodulehe Support lehele.

    Internet Explorer Icon

    NB! Microsoft on loobunud Internet Exploreri arendamisest ning sellele uuenduste tegemisest ja ei soovita antud internetibrauserit turvanõrkuste tõttu kasutada. Internet Explorer ei toeta enam uusi võrgustandardeid ning antud veebilahendus ei tööta siinses brauseris korrektselt.