Kirjeldus
1. Mis on DJI Care?
DJI Care on teenus, mis katab DJI õhusõiduki, gimbali või kaamera kahju, mis tekib tavakasutuse käigus. Kui kahjud tekivad normaalse kasutamise käigus ja DJI Care kehtivusajal, siis katab kõik remondiga seotud kulud DJI.
2. Kuidas saab DJI Care’i osta?
DJI Care’i saab osta ametlikust DJI poest. Järgige ekraanil kuvatavaid juhiseid tellimuse protsessil. DJI Care aktiveerimiskoodid on võimalik osta ka oma kohaliku edasimüüja või volitatud edasimüüja käest.
3. Kas DJI Care’il on omavastutus?
Jah, omavastutus sõltub tootest. DJI Air 2S omavastutus on 1x 119€ 2x 139€ 3x 149€
4. Kui mul on kehtuv DJI Care, kas pean tasuma remondikulud?
Ei, DJI Care on seotud drooni seerianumbriga (S/N), mis tähendab, et remondikulud arvestatakse maha DJI Care’i katte summast. Mingeid täiendavaid lisamakseid teha vaja ei ole.
5. Kui droon on garantiiremondis, kas remondikulud lähevad maha DJI Care’i katte summast?
Kui õhusõiduki remonttööde maksumuse katab DJI vastatavalt garantiitingimustele, siis ei arvata midagi maha DJI Care’iga kaetud summast.
6. Kui kiiresti pärast ostu hakkab kehtima DJI Care?
DJI Care hakkab kehtima kohe peale ostu, kui ostate selle eraldi (droonist). Kui te ostate DJI Care’i uhiuuele droonile (koos